Wednesday 7 April 2010

Israel 4 all vs Pas 4 All= ISRAEL 4 PAS




Kalau dilihat lebuih kurang sama jer slogan yang digunakan oleh PAS. Apa laa Israel nie... ada dia tiru slogan PAS. PAS guna slogan PAS 4 all. Israel pun ikut juga, guna pendekatan yang sama Israel 4 All.

Mungkin kebetulan 4 all tu diguna sama pas dan israel. Masalah colour pun sama gak. warna hijau jugak yang Israel guna. Siapa yang dulu guna slogan 4 all nie. siapa tiru sapa. Israel ker PAS yang tiru.

Adakah PAS nie idola Israel hingga sanggup guna slogan 4 All. Di Hulu Selangor, kita boleh melihat banyak poster atau sepanduk PAS 4 ALL yang akan dibawa oleh muslimah2 PAS, kanak2 termasuk laki dan pompuan. Sian budak2 tu. terpaksa ikut mak bapak dia, panas ker hujan ker,,, duk bawa ker bendera PAS 4 ALL... Dah kena dah... Ada slogan baru yang bakal digunakan oleh PAS di Hulu selangor "Israel 4 PAS"

4 comments:

  1. mu tulih ggapo dio nih..? mung nok suruh sapo baco nih..? huhh baco sediri la weh!

    ReplyDelete
  2. betul la hang cakap...aku pon tak paham apa budak ni tulih...gila ka pa?

    ReplyDelete
  3. aduh,susah la klw jmpe org yg dah taksub..tgk la kt gmbar atas 2..gambr first ade tulis PAS for all..gmbar kedua tulis israel 4 all..kn same je slogan 2 cuma israel ngan PAS 2 di tukar..bnde ni sbnrnye same la 1 malaysia dgn 1 israel yg di gembar-gembur 2..maybe pas 4 all dgn israel 4 all kebetulan..knape x fkir 1 malaysia dgn 1 israel tu kebetulan??fkir la weh,Najib tnda tgn pjanjian APCO bln september 2009..Najib buat 1 malaysia september 2008..klw APCO dgn 1 malaysia tu ade kaitan,msti la tnda tgn APCO tu lbih awal dripada 1 malaysia di kenal kn..otak ade,pk..internet ade,guna..bkn dgar ckp org je..kite boleh selidik sndiri..

    ReplyDelete
  4. bezanya adakah PAS membayar apa2 kepada syarikat Israel untuk promosi slogan itu? Sebenarbya tidak bersalahan mengambil slogan / idea dari pihak lain asalkan dalam perkara yang baik tetapi menjadi kesalahan jika idea itu dibayar terutama terhadap musuh islam. seperti slogan bersatu kita teguh, pihak barat juga ada menggunakan slogan ini iaitu united we stand...

    ReplyDelete