Thursday 15 April 2010

Hulu Selangor>Permohonan Qazaf Anwar Ditolak

ANWAR Ibrahim bersama Wan Azizah serta anaknya, Nurrul Ilham (kanan) berjalan keluar meninggalkan pekarangan Mahkamah Tinggi Syariah, Kuala Lumpur, semalam.

KUALA LUMPUR 14 April - Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini gagal mendapatkan perintah supaya pihak pendakwa syarie memulakan prosiding qazaf terhadap bekas pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa diliwat oleh Ketua Pembangkang itu.

Ini berikutan keputusan Hakim Mahkamah Tinggi Syariah di sini, Mohd. Shukor Sabudin yang membenarkan bantahan awal pihak responden untuk mengetepikan permohonan tersebut.

Responden terdiri daripada Ketua Pendakwa Syarie Wilayah Persekutuan, Shamsudin Hussain; Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), Datuk Che Mat Che Ali; dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Jamil Khir Baharom. Utusan

Komen

Anwar semalam semasa ceramahnya menyentuh soal ini dengan tersenyum-senyum. Mana tidaknya, isu ini yang akan dimainkan dalam ceramah-ceramahnya apabila melabelkan mahkamah syariah dan mahkamah-mahkamah lain sekali dah dibeli oleh BN oleh UMNO. Dengan muka seposen tahap cipan memberi tahu yang keputusan mahkamah tidak memihak kepadanya. Buat reaksi orang terkejut dengan keputusan mahkamah. Tapi dengan selamba dia bagi tau yang mahkamah UMNO nie hendah mengaibkan dia lagi serta seluruh keluarganya.

Sebenarnya Anwar sudah tahu yang kes nya akan ditolak dalam mahkamah syariah, apa yang dia mahukan hanyalah keputusan mahkamah tu diketahui oleh seluruh rakyat malaysia. Kononnya dia dan keluarga akan di aibkan lagi dengan politik UMNO. Ini jer yang dia nak.

Tapi apapun game yang dia buat, rakyat sudah tahu siapa anwar, Rakyat sudah tidak termakan dengan pembohongan yang dibuat oleh pakatan. Rakyat sudah bijak menilai. Dulu mungkin rakyat kesian dengan anwar, tapi sekarang anwar sedang lari dari keadilan. Kalau betul la dia tak bocorkan orang, Bersumpahlah, junjung quran, buat live sambil ditemani oleh ulamak-ulamak seluruh negara. Nak bagus lagi bawa ulamah seluruh dunia. Tapi tak buat.... kenapa tak buat.... takut muntah darah.... Berani kerana benar..

ANWAR CITER JER KEADILAN TETAPI TAKUT KEPADA PENGADILAN.....

4 comments:

  1. DAJJAL YANG BERTOPENGKAN MANUSIA YANG BERNAMA ANWAR BIN IBRAHIM INI SUDAH TIDAK LAGI BERPEGANG KEPADA AGAMA YANG DI ANUTI KERANA DIA SEDIKITPUN TIDAK TAKUT KEPADA DOSA YANG DILAKUKAN.DIA SANGGUP MENGHALALKAN YANG HARAM DAN SEBALIKNYA..KAUM NABI LUTH YANG DIBINASAKAN OLEH ALLAH TIDAK SEDIKITPUN BUAT DIA GENTAR KERANA DIA MERASAKAN DIRINYA TUHAN KERANA TIDAK AKAN MATI SAMPAI BILA2

    ReplyDelete
  2. mana Nurull Izzah Bro...???lari ka dr papa puaka...

    ReplyDelete
  3. anon,
    Alhamdullah, semakin ramai telah menegenali siapa itu Anwar Ibrahim. Anwar sudah penat berlari dan pakatan sudah tiada haluan. Pakatan bakal lemas bersama dosa-dosanya terhadap rakyat Malasyia,bangsa dan agama.

    ReplyDelete
  4. anon

    Tak baik cakap papa nurul izzah puaka... papa jahat... papa jahat... papa jahattt

    ReplyDelete