Monday 19 April 2010

Hulu Selangor> Dr Halili Pula Tinggalkan Anwar




Dr Halili yang merupakan seorang yang akan mengetui PKR di Hulu selangor pula meninggalkan PKR. Apa yang tidak puas ati Dr Halili? Adalah nama tak di senarai hitamkan untuk bertanding di Parlimen Hulu Selangor. Tapi masa tengah panas nie la Dr tinggalkan Anwar.

Apakah jentera2 dan pengikut Dr juga akan boikot PRK Hulu Selangor. Kalau Dr dan kengkawan PKR boikot tu sudah perkara baik. Ini undang-undang yang sangat bagus dalam piliganraya kecil. Undang-undang ini dinamakan Undang2 kencing ketua. Bagus la macam tu Dr. Dr bersusah payah buat keja siang malam, tapi balasan nya sebegini rupa.

Perkara sebegini biasa dalam PKR kerana pemimpin datang dan pergi. Yang amna rasa rtak reti berpolitik dalam PKR dan miskin hina tu.. hentila main politik dalam PKR. Yang berduit sahaja boleh stay dalam PKR. Proses pancung2 nie memang dah ada dalam Pakatan. Dalam PAS pun biasa terjadi... siap cas keting lg..

Perkata yang perlu diingat oleh PKR Hulu Selangor... Zaid dipilih kerana daia sebulu dengan Anwar dan Zaid banyak duit.. sebab tu dia dipilih... kalau orang lain yang dipilih... mana palk nk korek duit pilihanraya nie.... tp kalau Zaid... beres punya...

3 comments:

  1. taip la betul2 bro.. byk sgt salah taip..terima kasih

    ReplyDelete
  2. bro...org nak jadi blogger, lu nak jadi blogger..lain kali belajar lah menaip betul2, barulah org lain nak baca blog lu....jgn buat blog suka sendiri....lu ada OTAK...lu fikirlah sendiri

    ReplyDelete
  3. ape la punye blogger nak kutuk pun ejaan salah

    ReplyDelete