Monday 26 April 2010

Hulu Selangor> Hulu Selangor Hak Barisan Nasional


Kemenangan BN di Hulu Selangor

Tidak Diterima

Kerusi Parlimen Hulu Selangor yang dipimjamkan kepada Pakatan sekejab oleh Barisan Nasional telah dikembalikan oleh RAKYAT kepada yang berhak iaitu Barisan Nasional. Calon Barisan Nasional Kamalanathan 24,997 undi dan calon Pakatan Botol Zaid Ibrahim 23,272 undidengan majoriti BN 1725 undi.

Nampaknya penipuan demi penipuan oleh penceramah2nya termasuk Anwar tidak berjaya mempengaruhi rakyat. Rakyat mula sedar akan permainan politi pakatan yang hanya pandai putar beliykan isu demi kepentingan peribadinya. Dalam ceramah pakatan yang hadir hanya jentera-jenteranya sahaja. lagi pun Rakyat dah mula kenal siapa itu Anwar Brahimmm.

Ditambah dengan kehadiran N.Ajis disaat2 akhir kempen pilihanraya untuk memberi restu kepada Zaid Ibrahim juga gagal. Rakyat mula nampak akan pembohongan dan juga tiada powernya ulamak PAS. Biasanya doa para ulamak nie dimakbulkan tuhan.Nampaknya doa N,Ajis kali ini untuk kemenangan Zaid Ibrahim tidak dimakbulkan tuhan lagi. Allah masih belum memakbulkan doa untuk Zaid Ibrahim menjadi pemimpin Hulu Selangor kerana RAKYAT Hulu Selangor baik2 orangnya. Pemimpin yang baik untuk Rakyat yang baik-baik.

Tahniah kepada semua yang terlibat terutamanya Bloggers, jentera parti, wanita, Pemuda parti komponen dan semua yang telah bekerja keras dalam pilihanraya kecil Parlimen Hulu Selangor. semoga tuhan membalas jasa-jasa baik anda.

Tahniah sekali lagi.

3 comments:

  1. haloo inchek.. besar sgt ke sumbangan bloggers tu pada kemenangan bn? bebudak parti bn pun bukannya berkempen sgt.. takyah nak ampu lah. aku ni ahli pas tegar. aku tau bn menang sebab jentera kerajaan yang tolong kempen. kalau jentera kerajaan tak dak..MAMPUS bn makan tait woi. nak arapkan bebudak jentera huhh.. salam la brader. no hulur no kerja la!

    coba kao cite berapa ramai pengundi p94 akses pd internet..? tu aku belom tanya berapa ekoq yg baca blog kao orang..

    cuba kao check ratings.. aku memang selalu tinjau blog-blog kao orang sebab nak tengok perspektif spinning kao orang jer..menyengat or tidak..

    tapi aku tabik la pada orang2 kerajaan yg sanggup jadi kambing hitam umno tu. nasib depa anak bini belum tau lagi. anak depa cukup syarat belum tentu dapat masuk u atau dapat biasiswa jpa lagi. anak puak2 bangsawan umno tetap..walaupun result macam bangkai..

    lu pikir la sesama kengkawang lu yea.. berjuang-berjuang jugak..masa depan anak bini,kita sendiri nak kena ingat..

    ReplyDelete
  2. aku sokong ape ko ckp...aku org pas tegar juga...aku nampak mase prk p094 kebykan puak2 umno ni tak buat keje kononnya nak sabotaj najib...ape yang aku nampak kambing2 umno dari semua agensi kerajaan yg buat keje.byk gunakan agensi2 kerajaan buat program sana-sini...umno jgn nak berlagak, kalau bukan puak2 gomen yang buat keje, kalau takkan menang bn.

    ReplyDelete
  3. Tak kira gomen ker romen ker, semua bekerja untuk Kerajaan Barisan Nasional. Daripada kerajaan, negara bangsa dan agama dijual oleh puak2 pakatan, baik bekerja untuk kerajaan. Jadi kambing hitam pun tak pa daripada jadi anjing dan firaun kerajaan.. Yang penting UMNO dan Barisan Nasional terus memerintah demi anak, cucu dan generasi seterusnya. Terima kasih Tun Mahathir dan terima kasih Najib. Puak2 pakatan boleh la terus bermimpi untuk masuk syurga bersama karpal ker, lim kit siang ker... sapa2 laaa

    Ko kata ko nie pas tegar, PAS cakap sokong Parti PAS masuk syurga... bagi la tengok macam mana rupa kunci syurga...

    ReplyDelete