Sunday 18 April 2010

Hulu Selangor> PAS Tidak Sokong Orang Minum Arak


Inikah Calon PKR?

Peraih undi dan pengokong PAS muda ilang akal di Hulu selangor, Apa tidaknya Calon yang hendak diangkat dan dijulang-julang kaki botol. Macam mana kaki botol boleh diterima jadi calon dan apakah kaki botol layak memimpin orang PAS yang kaki masjid. Kaki botol dan kaki masjid boleh duk semeja hanya berbual kosong sahaja tidak lebih dari itu. Betul ke zaid kaki botol?

Rata-rata orang PAS kota bharu kenal zahid bukan sekadar luaran sahaja tetapi ke usus perut pun dia kenal. Sebab utama zahid ditolak di kota bharu hanyala kerana peribadinya. Kalau pergi Kota Bharu dan tanya pasal Zaid, orang kota bharu ludah jer.. orang kota bharu meyampah dengan zaid.Orang Kota Bharu pun pelik kenapa PKR boleh calon zaid. Adakah PKR tidak ada calon lain.

Bagi orang PAS plak dah terasa gatal-gatal badan kerana tidak mahu bersubahat dengan menyokong seorang yag buruk akhlaknya. Tapi ada pulak orang PAS yang salahkan UMNO kerana mainkan isu zaid kaki botol. Isu calon yang moralnya rendah dan dikatakan kaki botol telah mematahkan semangat dan hati penyokong PAS. Bagi mereka hanya kaki minum yang sokong kaki minum.

'PAS CAKAP HANYA KAKI BOTOL AKAN SOKONG KAKI BOTOL' ORANG PAS BUKAN KAKI BOTOL... ORANG PAS TIDAK SOKONG KAKI BOTOL....

No comments:

Post a Comment