Thursday 15 April 2010

Hulu Selangor> PAS Kelantan Turun Kutip Botol

Ketua Penerangan PAS Pusat, Idris Ahmad menyeru seluruh jentera Pakatan Rakyat khususnya anggota dan penyokong PAS untuk menggempur Parlimen Hulu Selangor. Semua penyokong, muslimah ker hapa ker diminta turun tinggalkan keluarga, anak-anak, tinggal apa yang patut, datang ke Hulu Selangor untuk menipu, menfitnah dan memutar belitkan isu kepada pengundi Hulu Selangor.

Macam biasa gerombolan akan turun dari Kelantan, terengganu, kuala lumpur boleh kata pelusuh tanah air bagi memastikan kekecohan dan huru hara berlaku seperti PRK Bagan Pinang. Sampai bergaduh, wujudkan provokasi babi sampai menyusahkan orang lain.

Yang peliknya masih ada yang percaya cerita karut yang dimainkan oleh penceramah Pakatan nie. Mereka semua akan mencipta sebanyak mana isu yang boleh menyebabkan kemarahan rakyat, yang boleh memecahbelahkan keharmonian kaum dengan isu APCO, MEB, kerajaan BN zalimlah, tindas kaum cina dan india la, orang miskin dipinggirkan la. Yang tak tetinggal isu liwatnya. Kerajaan BN nak mengaibkan keluarganya dengan isu liwat.

Bagi peraih undi PAS, cuba faham dulu isu-isu dengan jelas sebelum bagi ceramah. Dah la tak tahu isu, bercakap main suka mak bapak ko jer, janji orang suka dengar. Hulu Selangor bakal membogelkan penyokong PAS kerana macam biasa PAS akan datang dengan dengan otak yang kosong untukbagi ceramah. Ceramah macam biasa, suka berkias dan menggunakan islam sebagi senjata dalam ceramahnya.

No comments:

Post a Comment