Friday 30 April 2010

Pakatan Takut Poster Saiful



Pakatan amat takut apabila poster justice for saiful digunakan semasa pilihanraya Hulu Selangor. sama la juga dengan poster Beng Hock dimana kain rentang tersebut berunsur provokasi serta tiada kaitan dengan calon-calon yang bertanding dalam pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor, diturunkan dan ianya masih dalam siasatan.

Tapi kenapa, Beng Hock sahaja yang di lambung-lambung, sekarang kes itu menurut Dr Venesis Pakar perubatan forensik dari United Kingdom, menurut beliau mengesahkan tiada kesan cekikan pada leher Beng Hock selain kematian lelaki itu berpunca daripada kecederaan berganda akibat terjatuh dari tempat tinggi.Vanezis turut berpendapat Beng Hock berada dalam keadaan sedar semasa jatuh serta kakinya mencecah lantai dahulu semasa terhempas berdasarkan kecederaan yang dialami.

Manakala Pakar patologi dari Thailand, Dr. Pornthip Rojanasunand yang dilantik oleh Kerajaan Negeri Selangor sebelum ini berpendapat 80 peratus kecenderungan Beng Hock mati akibat perbuatan jenayah selain menemui kesan cekik pada leher mangsa.

Itu kes Beng Hock yang menampakkan Pakatan sudah gelabah dengan kenyataan dua pakar tersebut, Abis tu macam mana dengan keadilan saiful. saipai bila harus saiful menunggu kes nya selesai dibicarakan, Kenapa tiada desakan supaya di teruskan perbicaraan saiful agar semua rakyat Malaysia tahu kesudahan siapa yang tipu dan siapa yang dianiaya. Kenapa perlu tangguh2 lagi.

Sampai bila keluarga saiful harus menanggung aib serta cemuhan daripada pakatan. Kalau parti keadilan rakyat ini betul adil, tampil betulkan keadilan. Jangan pandai cakap sahaja. saiful perlukan keadilan. Berikan keadilan kepada keluarga saiful.

No comments:

Post a Comment