Wednesday 14 April 2010

Hulu selangor> Kuburkan Aku........Calon PKR P094 Hulu Selangor

Pencalonan Zaid Ibrahim mengekalkan kerusi yang disandang oleh PKR Hulu Selangor merupakan titik hitam dalam kerjaya. Siapa tidak kenal Zaid Ibrahim, secara peribadi rakyat Malaysia kenal siapa Zaid Ibrahim. Latabelakangnya yang terpuji telah membuatkan dirinya terpilih untuk bertanding di Hulu Selangor. Melayu memang melayu si Zaid tu, tapi apakan dia mampu menutup perangai buruknya terutama rakyat Malaysia terutamanya pengundi Hulu Selangor.

Harus diingat ,latabelakang pengundi di Hulu Selangor yang baik pengetahuan agamanya merupakan tugas utama yang perlu Zaid Harungi. Penyokong PKR, DAP dan PAS bolehlaa lu kencinggg, tapi orang lain sorryyy beb..

Apapun bagusnya Zaid ini, powernya zaid nie. dia boleh terpilih untuk calok Hulu Selangor, kalau takat pemimpin cabuk dalam PKR tu dia langgar semacam jer, semua pemimpin PKR Hulu selangor di langgarnya... nampak sangat dia power dengan Anwar. bagi Pemimpin PKR di Hulu Selangor, lain tahun baru boleh calon... ini tahun Zaid Ibrahim yang punya.

Tapi bagi Azmin seronoklaa, dia boleh tengok Zaid terkubur di Hulu Selangor. Apapun korang pancung sesama sendiri. Tapi PRK 13 Zaid pasti akan bertanding di Kota Bharu.. tempat dia. Hulu Selangor nie syarat jer, manala tahu Anwar masuk Hotel Besi, yang boleh terus terajui PKR tiada orang lain kot selain Zaid Ibrahim.

Zaid juga istiharkan dirinya sebagai LEBIH MELAYU DARIPADA ORANG MELAYU, dia juga faham sampai ke usus masalah orang melayu, dia juga pandai mengambil hati orang melayu terutama yang suka minum, Tapi orang melayu Kota Bharu tolak dia mentah-mentah. Dia mana Zaid Bertanding disitula kuburnya... ORANG MELAYU TOLAK MELAYU MACAM ZAID IBRAHIM..

Bagi pengundi islam di Hulu Selangor, marila kita bersama -sama tolak Pakatan ZAID IBRAHIM


1 comment:

  1. halo kecik,

    tak baik tau tuduh zaid camtu. dia tu baik, pejuang rakyat dan perkhidmatan awam. sebab zahid jugaklah terbongkarnya ceritera sebenar bagaimana tun salleh abas tamat service dengan kerajaan.

    kalau zahid tak ungkit..che det tak tulih tau penjelasan sebenor dlm blog dia.

    hang nie..kekadang nampak gayernye..LEBIH UMNO DARIPADA ORANG UMNO!

    ehemm..ehemm. sendiri mau ingat la bro!

    ReplyDelete