Wednesday 24 March 2010

Tebuan atau Habuan Mainan Politik Pakatan


Jaga-Jaga Cik Salmah

ZuL, YB Kulim Bandar Bharu sekali lagi mengegarkan Dewan persidangan apabila mendedahkan pakatan jahat pembangkang yang menawarkan habuan yang besar kepadanya untuk menfitnah Perdana Menteri dan isterinya.

Katanya, habuan yang ditawarkan boleh menguji jati diri serta maruahnya. Besau juga tu... mana diorg nie dapat cari habuan sebenar nie. Nak cari tebuan sekor tu boleh laaa. Tapi kalau kat bandar nie, penat juga nak cari seekor tebuan.

Hanya dengan akuan bersumpah menfitnah PM dsan Isterinya dikaitkan dengan pembunuhan warga mongolia Altantuya Shaaribu. Buat akuan bersumpah dengan nilai RM 4 kalau tak silap... boleh dapat habuan besau... yang bakal mengoncang keimanan. Tapi YB ZuL tidak termakan hasutan syaitan tersebut. Apakah ini perjuangan pakatan dengan menfitnah sebagai senjata untuk menjatuhkan seseorang. Dengan cara ini sahaja boleh menarik perhatian rakyat. Apakah rakyat malaysia sekarang hidung dalam zaman fitnah menfitnah. Apakah peranan PAS yang melaungkan islam dalam perjuangannya tidak dapat menasihat atau menyekolahkan atau menyeramahkan atau menerajangkan kepala DAP dan PKR kerana fitnah ni berdosa.

Oleh itu, ZuL bakal berdepan dengan kawan-kawan lamanya dalam pakatan selepas ini setelah pendedahan yang telah dibuatnya.

Apapun kita perlu ingat... macam2 boleh jadi dengan politik mereka2 ini...

1 comment: