Thursday 24 March 2011

Marah Pada Nonton Video.. Pelakon Berjubo Tak Pa?

Apa kena dengan penyokong PKR or Pakatan nie.. Nak buat repot polis ker hapa ker... buatla... korang ada hak..Marah pada yang nonton Video Seks dan yang menayangkan Video Seks yang dikatakan lelaki tersebut adalah Ketuanya... Marahla..

Masalahnya kenapa nk tuduk ada kospirasila, asik duk sebut reformasila... korang pun belum tengok lagi Video tu. Betul ker tak Anwar dalam Video tu.. Ini bukan gambar.... ini video..Belum tengok dah nak melenting2 kononya konspirasila apa la..

Kalau betul la disebabkan Datuk Trio tu punya kerja, mungkin marah pada Anwar pada masa dulu.. Buatla report polis pasal Trio tu. Apa yang korang perlu faham... memperlakukan aksi sedemikian rupa atau bahasa halusnya BERJUBO tu berdosa.. Haram Berzina nie. Kalaula dibuktikan lelaki tersebut tu Anwar iaitu Ketua Korang.. Tak kan nak marah kot. Kalau korang marah... maknaya korang memang menyokong "BERJUBOLAH"...

Buat repot polis adalah langkah terbaik kerana semuanya akan disasat dan silap2 semua orang dapat lihat siapa lelaki tersebut. Sama ada betulkah Anwar atau tidak. kalau betul mana Anwar nak sorok muka dia na keluarga dia. Saja jer buat report supaya siasat kes Video Seks ini.

Datuk Trio ada salinan Vedeo tersebut sebagai bukti.. Bukan gambar tapi Video..

Aku pun nak tgk gak video tu...dengar citer memang power.... AUuuuhaaaaa Special Agent OSO

No comments:

Post a Comment