Thursday 3 March 2011

Kerdau: Calon PAS Nak Lelong Tanah Felda?




Calon PAS berucap didepan 50 orang peneroka j22 termasuk pemain jemputan bagi memeriahkan kempen PRK. Dia kata Felda bagus dan baik kepada peneroka dulu... tapi sekarang ada yang lebih baik dari Felda iaitu PAS.. Sokong la PAS..

Setiap kali PRK Kerajaan Barisan Nasional akan buat projek segera yang tak terancam yang banyak menyusahkan rakyat. Contoh di Desa Murni Kerdau buat jalan yang tak ada garisan putih, Gelap gelita jalan tu... baru lepas turap.. tak ada garisan putih... katanya.. BN buat jalan segera sampai ada yang kemalangan... sebab tak ada line putih.. Projek BN nyusahkan rakyat.

Lepas tu dia kata, apa yang kerajaan berikan, gelanggang futsal ker, duit ker, kain sarung ker, gula ker hapa ker amik semua... kalau boleh minta lebih... Tapi bia;l pangkah masa ngundi... Pangkah Bulan.. Pangkah PAS... Sebab tu BN tak boleh ambik kelantan sebab rakyat kelantan pandai memilik... Oleh itu pilihla PAS..

Apa punya calon PAS pun aku tak tahu... Kesian dia... tak tahu apa yang di cakapkan.. macam dah meroyan.... teruk berul dia koi tengok... Calon PAS ni tak boleh nak tolong rakyat pun.... dia hanya mampu cakap jer...Mampu memperbodohkan orang...Kesian peneroka di sini... Jangan sampai tanah ladang dan tapak rumah di lelong oleh PKR..

No comments:

Post a Comment