Tuesday 22 March 2011

Anwar Ibrahim.. DNA dan Video Seks

Anwar Ibrahim dengan sepantas kilatnya menafikan lakonannya dalam tayangan Video Seksnya dengan Pompuan China milik Datuk T. Tayangan Video Seks tu sudah diketahui umum dan orang ramai mula mencari2 Video tersebut. Anwar berdepan dengan isu DNA dan juga tuduhan Video Seksnya. Power gak Datuk T ada Video tu.. Apa pula lepas nie.. ada tak video dengan lelaki China plak... Kalau ada.. satu malaya nak tonton nie?

Mungkin pelanduk 2 serupa yang wajah dan susuk tubuh macam Anwar Ibrahim dan Anwar menafikan yang lelai tersebut bukan dirinya. Siapa Pompuan China tu? Tak der ker sesapa2 nak g kesan dimana tinggalnya pompuan China. Minta pompuan tersebut buat kenyataan. Tapi kalau betul kenapa tak ditayang jer kepada umum biar rakyat buat keputusan. Kes DNA dan Video Seks jalan serentak.

Anwar menafikan semua tu dan katanya tuduhan jahat. Kalau gambar tu boleh la nka ubah2 kepala ker badan ker.. kalau Video tu ada teknologi ker boleh ubah2 muka or kepala butuh dia? Kalau video seks tersebut dah mula ditonton umum, bermakna banyak lagila simpanan2 video seks yang akan di tontonkan kepada umum.

Keluarga Anwar dah tonton ke video tersebut. Apa komen wan Azizah dan anak2nya mengenai isu tersebut.

Apapun lapuran polis mesti dibuat dan serahkan kepada polis untuk siasat video tersebut dan DNA Anwar kena serahkan juga?

1 comment:

  1. tang laporan polis dah buat. bagusssss. itu kata nak tegakkan keadilan. kan dari parti keadilan. bagaimana dengan DNA? Boleh kah beri keadilan kepda semua pihak? itu baru kata adil ..tak nak dengar alasan apa pun. jangan pooosiinnghghghh dah laaa.

    ReplyDelete