Monday 11 April 2011

Anwar Makin Tenat

Anwar meroyan lagi cam orang tak kepuasan apabila ditanya pasal Jam Omega. Pasal dia mengamuk kena tanya soalan tu biasa. Bila soalan dia tak mampu jawab dan dia tak tahu nak belit celah mana. sure dia akan mengamuk. kekadang dia lupa apa yg dia belit dulu... itu anwar.....

Kes Video Seks dah jadi kecoh dan satu malaya dh tahu pasal tu. satu malaya tahu akan keburukan moral pemimpin Pakatan tu. Semua dah tahu.. sama ada anwar kedalam atau pun masih bebas lagi bersandiwara.

Anwar dan Azizah sekeluaga sedaya upaya menyelamatkan maruah keluarga dan parti walaupun azizah tahu siapa anwar. Itu bab keluarga anwar. Sekarang proses menyelamatkan parti daripada terus bertahan. Semakin hari semakin kurang pengaruh anwar. Anwar dah tak ada pengaruh.

Anwar didesak oleh DAP agar selesaikan masalah moralnya daripada hancur dan apa yang paling ditakuti ialah hilangnya penyokong pakatan. Mimpi ngeri kehilangan sokongan PAS dan DAP dalam pakatan yang menjadikan Wayang Tinggi Pakatan Anwar.

Kalaula anwar disabitkan kesalahan moralnya sudah pasti PKR akan hancur ditelan bumi dan pengaruh PKR silap2 hilang begitu sahaja. Bila PKR jahanam,, hancurla pakatan DAP, PKR dan PAS. Hilang kuasa yang paling ditakutkan dan Perdana Menteri impian Anwar turut ditelan bumi.

No comments:

Post a Comment