Tuesday 1 March 2011

Kerdau:Kes Liwat Anwar diketahui

KUALA LUMPUR: Pendakwaan dalam kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim akan mengemukakan beberapa eksibit yang mungkin mendedahkan identiti `Lelaki Y’ melalui profil DNA, yang air maninya ditemui dalam dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Peguam Cara Negara II, Datuk Mohamed Yusof Zainal Abidin, yang mengetuai pendakwaan, memberitahu Mahkamah Tinggi di sini bahawa pihaknya akan memanggil saksi baru memberi keterangan berhubung sampel terbabit hari ini.
Sehubungan itu, sampel seperti sehelai tuala `Good Morning’, sebatang berus gigi berwarna putih, sehelai tuala dan sebotol air mineral mungkin mendedahkan identiti `Lelaki Y’. Berita Harian Online

Komen..

Lelaki Y akan didedahkan dan siapa lelaki Y tu... Rasanya semua orang dah tahu siapa lelaki Y.. Orang yang tahu Karpal Singh.. Kononnya DAP dah tahu awal dan PKR memang dah tahu.... PAS sahaja yang belum tahu.... Kononnya PAS nie baik tak boleh tuduh tanpa bukti kukuh... Kalau dah terbukti? Terbukti pun tak pa kalau, boleh buat isu lagi kononnya semua peguam dan yang terlibat dengan kes perbicaraan Anwar telah dirasuah oleh kerajaan.

Biasa la tu nak ubah topik agar rakyat kasihan dan parcayaaa kepada Anwar... Nampaknya Anwar dah penat melarikan diri dalam rumah sendiri. Anwar sudah sesat dalam rumahnya sendiri tanpa bantuan.

Tiada siapa yang mahu membantu lagi kerana apa yang telah dilakukan selama ini amat maha teruk... Ada yanga kan bantu... Tok Gurunya N.Ajis.... N.ajis jer yang berkepentingan...

Anwar nak berlindung bawah DAP...Nak berlindung kena tarik PAS dalam Pakatan.... Anwar tarik muncung N.ajis.....Akhirnya PAS jadi pelacur murahan PKR dan DAP.... Kesian pengikut PAS yang mahu perjuangankan islam sebenar terpengaruh dengan lakonan Tok Guru..

Dah tiba masanya PAS kenbali ke zaman dulu.... Zaman ASRI dulu.... tak campur dengan sapa2..

.

No comments:

Post a Comment