Tuesday 22 March 2011

Anwar Ibrahim.. Banyak Lagi Kegiatan Sedang Diedarkan...

Akhirnya kegiatan seks pemimpin didedahkan dan siapakan Datuk T? Adakah dia orang Anwar yang sudah tidak tahan dengan perangai Anwar Ibrahim dan keluarganya. Kalau dah satu ditayangkan .... macam mana plak yang lain. masih banyak lagi yang akan didedahkan.

Pengikut Pakatan sudah tidak tahan dengan perangai Anwar Ibrahim sehingga sanggup mengeluarkan video2 seks tersebut. Mungkinkan banyak lagi posisi menarik yang akan didedahkan, mungkinkan dengan orang putih, mat salleh, melayu tu dah ada kot, lelaki ker apa ker... dengar2 sedang diedarkan ke seluruh negara. Kalau sedang diedarkan.. sudah pasti dh ada dalam youtube?

Adakah betul vcd ini sedang diedarkan.. nak la gak tengok aksi2 menarik yang dilakukan.. nak pancut dalam ker, kt tepi hidung ker, dalam mata ker, dalam telingga ker semua ada. siapakan yang ada vcd2 nie. Siapa lagi yang tahu pergerakan bosnya kalau tak orang kanannya. Siapa yang simpan semua vcd2 seks nie..

Apapun kita tunggu dan lihat sampai bila rahsia ini akan tersimpan. Buat masa ini Datuk T dan dedahkan.. mungkin Datuk T ada koleksi2 lain lagi... Mungkin ada lagi orang2 Pakatan yang dah tak tahan tahap babi dengan Anwar Ibrahim yang akan dedahkan videonya.. Kita tunggu jer la...

No comments:

Post a Comment