Thursday 3 March 2011

Kerdau: PAS Guna Logo Rasmi Kerajaan Negeri

Berceramah di jengka 22


PAS tak hormati langsung undang2 kerajaan negeri dan guna suka hati mak bapak dia jer logo rasmi kerajaan negeri. Tak tahu sama ada PAS ni bodoh atau sengaja buat.

Kalau dia tak tahu, PAS memang memBabi buta ikut apa yang DAP n PKR suruh atau PAS memang sengaja nak SPR tegur dan turunkan poster PAS. PAS sengaja nak bangkitkan kemarahan rakyat dengan labelkan SPR tidak telus dan hanya memihak kepada Kerajaan Barisan Nasional..

PAS tahu yang PAS tak boleh susah nak menang di Kerdau.. Salah satu cara yang dia nak buat hanya mahu rakyat menilai ketidakadilan SPR yang menyokong kerajaan. PAS mahu rakyat melihat semua mediacetak, media elektronik dan agensi lain memihak kepada Kerajaan Barisan Nasional. PAS mahu rakyat Kerajaan Barisan Nasional umpama kerajaan Mesir yang menggunakan apa sahaja demi kuasanya.

Pakatan mula mencetuskan Revolusi kebangkitan kuasa rakyat seperti Negara Timur Tengah, dengan membangkitkan Revolusi tersebut.Tapi dengan proses undian semasa pilihanraya. Ini dinyatakan oleh Penceramahnya smlm di Jengka 22.

No comments:

Post a Comment