Wednesday 23 March 2011

Anwar Ibrahim: Tuala, Berus Gigi dan Botol Air Jadi Bukti

Apa lagi helah Anwar Ibrahim untuk mengelak daripada menyerahkan DNAnya apabila ketiga2 bahan bukti tersebut dikemukakan sebagai bukti perbicaraan.

"Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah juga berkata tangkapan ke atas Anwar oleh pengawai penyiasat DSP Jude Blacious Pereira adalah sah dan sehubungan itu, barangan berkenaan perlu diterima.
"Selepas mempertimbangkan bukti dengan kenyataan dari IO (pegawai penyiasat) dan pegawai yang menangkap (Supt Ahmad Taufik Abdullah) saya memutuskan bahawa tangkapan itu adalah sah.”"Dengan itu, barangan yang diperolehi dari sel - (botol air minuman, berus gigi dan tuala) boleh diterima sebagai bukti,” katanya." Malaysiakini.com

Kalau tak nak bagi DNA secara sukarela pun tak pa. Kita guna bukti yang ada. Akhirnya Anwar hilang akal apabila dia sendiri terlupa dia sendiri telah meninggalkan DNAnya pada ketiga2 barang tersebut. so apa lagi yang Anwar cuba mengelak dan cuba tangguhkan perbicaraan liwatnya.

Isu DNA dan perbicaraannya sedang berjalan dan rakyat tidak sabar untuk menunggu keputusan tersebut. walaupun sekutunya PAS dan DAP mengetahui lebih awal tapi, keputusan mahkamah lebih penting. Dunia mahu tahu siapa Anwar Ibrahim.

Ianya akan dikatakan konspirasi oleh Anwar Ibrahim.. Muak asik konspirasi jer yg dia tahu. Pengikut tegar hanya tahu konpirasi sahaja. Macam mana isu Video Seksnya. Adakah itu kospirasi..satu dunia akan tahu apabila disebarkan dalam youtube nanti.

Apa komen keluargan Anwar, komen tokgurunya Nik Aziz berhubung isu ini.

No comments:

Post a Comment