Monday 14 March 2011

Pakatan Edar Borang Bantuan Selamatkan Jepun

Fukushima antara kawasan yang teruk dan terdedah kepada ancama radiasi sekiranya loji nuklear meletup. Bagi kawasan lain yang teruk dilanda gempa memerlukan pertolongan dari masyarakat dunia.

Tetiba terlintas setiap kalai PAS berceramah, isu luar negara antara topik yang di sarahkan. Kononnya masalah dunia nie, PAS yang uruskan dan perjuangan parti suak membantu dan menolong tanpa kepentingan politik.

Masalah di jepun memerlukan sokongan dan bantuan setiap negara termasuklah Malaysia. Kerajaan Barisan Nasional sedia menyalurkan bantuan. Wanita Umno dan lancarkan bantuan kepada Jepun. Macam mana plak Pakatan. DAP, PKR dan PAS dan lancarkan bantuan ker?

PAS dah keluarkan borang ke kepada sukarelawan ker, unit amal ker, apa benda ker untuk membantu negara jepun. kalau PAS tak tolong jepun disebabkan jepun buan Negara Islam, PAS boleh bantu aspek kemanusian.. orang islam pun ada kt sana. Teringin gak nak tengok borang yang diedarkan oleh Pakatan terutama PAS.

Teringin gak nak tengok Muslimah PAS ker jentera Pakatan ker membantu menyelamatkan rakyat jepun yang sedang dalam kesusahan. Kalau ada PAS ingin membantu rakyat jepun. kat mana nk ambil borang.

Ada borang ker atau hanya modal air liur masa berceramah? Tak pun antar jer penceramah2 PAS ke Jepun.. Berani ker PAS... jangan sembang jer...

No comments:

Post a Comment