Thursday 17 March 2011

Apa Status Kes Anak Saya?

Karpal Singh dan peguam2 Anwar mempermainkan dan sentiasa menangguhkan kes liwatnya. Sampai bila nak selesaikan ini. Adakah kes ini sengala dipolitikkan oleh Pakatan demi mendapat perhatian Rakyat kononnya Anwar difitnah dan sengaja pihak Barisan Nasional mencari salah Anwar?

Sekiranya Anwar tidak bersalah dan Anwar memberikan kerjasama kepada Mahkamah mengenai kes ini, sudah pasti kes ini sudah lama selesai dan bagi keluarga Saiful mengetahui status dan jawapan terhadap kes liwat ini. Tapi sampai kehari ini jawapan belum diketahui dan sampai bila keluarga saiful mesti menunggu?

Siapakah yang mmepolitikkan kes ini. Adakah Karpal Singh dan Anwar yang mempolitikkan kes tuduhan liwat keatasnya sebagai politiknya dan cita2nay menjadi PM. Mencari simpati rakyat sehingga sanggup mempolitikkan kesnya. Apa kesudahanya.

Anwar cuma memberikan sample DNAnya sahaja, Susah sangat ker. Dulu Pakatan suka berdemo untuk mendapatkan kepentingannya. Bila orang lain berdemostrasi, melenting plak hingga mengheret Najib dan Rais supaya menyerahkan DNA bg kes altantuya dan kes rogol pembantu rumah. Kalau orang lain dis suruh bg DNA. Tapi bila kena batang hidung sendiri, tak nak bagi. Apapun bapak la ko nie Izah, apa punya laki Azizah la..

Berani kerana Benar dan takut kerana salah. saiful siap bersumpah lagi. Anwar haram tak buat apa pun? Adakah Anwar nie terlalu power dalam sistem kehakiman Malaysia.

No comments:

Post a Comment