Tuesday 1 March 2011

Kerdau:PAS Kecewa DAP dan PKR Tidak Membantu

TEMERLOH - Persatuan Bekas Tentera Malaysia (PBTM) Negeri Pahang akan menggerakkan seramai 12,000 ahli berdaftarnya untuk membantu Barisan Nasional (BN) memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kerdau.

Yang Dipertua PBTM Pahang, Kapten (B) Abdul Latiff Mohd Nor berkata, PBTM juga akan memastikan seramai 163 ahli di Kerdau mengundi BN pada PRK itu nanti.

Menurutnya, jumlah ahli itu belum termasuk anak-anak dan isteri mereka yang akan turut sama mengundi. Sinar Harian

Komen..

PBTM bantu dalam kempen PRK Kerdau membuktikan taat setia kepada negara dan kepimpinan kerajaan. Itu jasa yang dibayar setelah apa yang telah diberikan kepada kerajaan selama ini. Kerajaan bantu semua orang tanpa mengira bangsa, fahaman agama tua muda ker hapa ker..

Persatuan Bekas Tentera Malaysia (PBTM) Negeri Pahang, tahu kewajipannya mengekalkan kuasa kepimpinan sekarang dengan mengerahkan tenaganya demi agama, bangsa dan tanahair tercinta.

Apa yang PKR dan DAP tolong PAS di Kerdau.. Selama ini PRK sebelum ini, kalau calon PKR bertanding, berduyung2 PAS datang pelusuh gunung dan bukit, lembah sumgai membantu memenangi calon Pakatan. Bila kena kat PAS, Harammmmm tak bantu pun...

PKR ada jentera ker... Tak der... PKR ada pengaruh ker.... Tak der... Apa yang PKR ada.... hanya idea menipu, putar belit, memperkudakan PAS, buat PAS sebagai Hamba Abdi semasa PRK. Jadi peraih undi untiuk kepentingan Pakatan... Apa PAS dapat.... Suara dalam Dewan Undangan Negeri Selangor... Kena zip kat DAP jer... Tak der suara n takut kalau kena tendang.... baik PAS dia jer.... Nak buat kerja untuk rakyat .... jauh sekalilaaaa,

Kesian PAS...

No comments:

Post a Comment