Monday 14 February 2011

Merlimau dan Kerdau: PAS Sudah Penat


Penat Bodoh....makan dulu....


PAS sudah kepenatan... di Merlimau PAS bertanding dan kemungkinan besar akan kalah.. Pas cuma mahu kurangkan majoriti... kalau majoriti kurang.... dah dikira menang di Merlimau... Bagi PAS la.. Tapi bagi puak2 bawah yang bekerja meraih undi yang sanggup tinggalkan anak,bini, suami merasakan sudah kepenatan yang amat sangat.

Apa yang diorg perjuangkan sekarang sudah tidak menampakkan hasil dan perjuangan yang tidak tahu mana hala... Penat-penat. Apa lagi yang dibanggakan oleh geng2 nie. semakin hari semakin kurang sokongan terhadap PAS. Cuma yang tinggal yang totok sahaja... tu pun dh mula nampak akan kehancuran Pakatan... kehancuran melayu disebabkan muafakat PAS dengan PKR n DAP.

Apabila kerusi Merlimau PAS yang akan bertanding kononnya untuk kurangkan majoriti. Macam mana plak keruis di Kerdau. PAS sudah penat untuk bertanding di kerdau. Kalu bertanding di Kerdau.. kalah dalam tangan.. Buat kerja cam mana pun susah nk amik kerusi di Kerdau.. Adakah PKR yang akan bertanding di kerdau sekiranya PAS sudah penat dengan PRK.

Kerusi Kerdau sudah diminati oleh PKR.. Adakah PAS akan melepaskan kerusi tersebut kepada PKR. N.ajis sakit kepala nak kerahkan jenteranya untuk meraih undi. PAS kehabisan isu yang nak dimainkan dan tak tahu cam mana nak menipu lagi... semua yang diceramahkan sudah tidak dilayan. rakyat sudah pandai menilai yang mana yang palsu dan yang mana benar. Point PKR sudah ditelah bumi cam umat nabi Lut yang main belakang..

Ditelan Bumi seperti kaum nabi lut... pengikut dan penyokong main belakang akan menerima nasib yang sama...


2 comments:

  1. PAS ni semakin lama semakin bertindak bodoh. Tengoklah di Tenang dulu, jenazah orang Islam yg mati pun telah dipolitikkan.
    Ini membuat orang Melayu merasa meluat dgn tindak-tanduk PAS, kecualilah ahli2 PAS yg totok yg sudah tidak boleh berfikir lagi main ikut saja apa kata Nik Aziz dan konco2nya.
    Macam mana nak menang PRK Merlimau, PRK Kerdau dan PRU13?

    ReplyDelete
  2. Mohd,

    PAS kena keluar daripada cenkerang DAP dan PKR.Itu sahaja jalannya. PAS memang bertindak memBABI buta dalam semua hal....

    PAS sudah terpesong dari perjuangan asal...

    ReplyDelete