Friday 25 February 2011

Cerdik Pun Tn Ibrahim Tn Man


Calon PAS DUN Kerdau


Tn Ibrahim Tn Man yang dikatakan calon PAS yang akan bertanding kerusi DUN Kerdau tidak menjadi kenyataan, ada sebabnya?

Akhirnya diumumkan Hassanudin Salim calon PAS Kerusi DUN Kerdau oleh Datuk Nik Aziz Nik Mat di Kompleks PAS Kerdau.

Turut hadir bersama pemain luar dalam hujan yang renyai-renyai bg meramaikan dan menyesakkan jalan di situ timbalan presiden PAS Nasharuddin Mat Isa, timbalan presiden PKR Azmin Ali. Turut hadir YB Kepong.

Tak tahula apa percaturan PAS, meletakkan bekas calon yang kalah pada PRU 2008, adakah kerana Hassanudin dah tahu selok belok arae kerdau kerana dia pernah buat kerja2 raih undi dulu? atau PAS tahu yang PAS akan kalah? Baik PAS letak calon yang dah kalah, paling tidak sejarah cikgu Mala tak berulang? atau PAS TAKUT IMEJNYA TERCEMAR APABILA LETAK TN IBRAHIM TN MAN sebagai calon, kalau kalah hijau muka Tn Ibrahim sebagai pesuruhjaya PAS Pahang.

Takut kalah kepada Syed Ibrahim, takut nk bertanding... sanggup lepaskan kepada Hassnuddin.. Man tahu dapat undi simpati... dah berpenggal2 bertanding, tak menang2 gak.

Kita doakan agar Seluruh Pengikut dan Penyokong PAS mendapat hidayah dr Allah. Kita doakan agar Calon BN menang Pilihanraya DUN Kerdau.. amin....

No comments:

Post a Comment