Thursday 10 February 2011

Perjuangan Murni Pakatan

Shuhaimi dituduh mengikut Akta Hasutan kerana penulisan di blognya didakwa biadap dan menderhaka kepada Sultan Selangor.


Apa yang dilakukan oleh kerajaan Pakatan sekarang semuanya murni, kerana rakyat dan mengikut islam.

Sokongan dan bantuan kewangan kerajaan negeri Selangor kepada Shuhaimi Shafiei dlihat tepat dan sejajar dengan prinsip keadilan dan demokrasi yang dijulang Pakatan Rakyat. Boleh guna duit kerajaan selangor untuk membela nasib shuhaimi. Tak der hal laa, sikit punya hal.... yang penting rakyat melihat keprihatinan kerajaan selangor dalam membantu kawannya yang tersepit..

Itu semua bukan duit rakyat... bantuan kewangan kerajaan selangor tu bukan duit rakyat.. tapi duit bapak kepimpinan pakatan. Rakyat bukan tahu pasal pentadbiran kerajaan... Pakatan yang uruskan..

Bila masuk mahkamah atas tuduhan derjaka pada sultan, guan duit rakyat selangor seolah2 rakyat selangor merelakan perbuatan tersebut. mungkin bg puak2 pakatan ianya tidak salah derjaka kepada sultan... Orang melayu derkaha kepada sultan. Shuhaimi tu orang melayukan...Adun Sri Muda.Besar tul dia berani derhaka kepada sultan.

Inilah permainan politik pakatan yang membela nasib puak2nya hanya untuk politik bangsatnya..

No comments:

Post a Comment