Wednesday 23 February 2011

Jambatan Kuala Krau Untuk Rakyat


Cetusan idea Sultan Pahang pembinaan Jambatan Kuala Krau ini telah memberikan seribu rahmat kepada penduduk disini. Keprihatinan Kerajaan Barisan Nasional menyediakan infrasuktur ini kepada penduduk disini amat dihargai.

Dapat memendekkan perjalanan bg penduduk di felda 21,22,23,24 dan 25.. ke temerloh, jerantut ataupun ke Rumpun Makmur. Jalan pun cantik cuma 20 minit jer, Kalau ikut jalan Kg Awah untuk ke Temerloh tu.. lebih kurang sejam gak.

Bukan takat tu jer, ekonomi sekitar dah bertambah maju. Gunung Senyum tempat perlancongan mula dah ramai orang datang... dulu nak datang jauh sangat bg penduduk di Temerloh dan Jerantut.. Bila dh ada jambatan... makin cepatla perhubungan...

Tak tahu apa yang akan PAS gunakan isu jambatan yang baru siap tu.. Dia nak kata Jambatan bengkok ker melengkong cam pemimpin BN ker?PAS nak cakap projek tu masuk poket Kronie BN ker? PAS boleh cakap... Kita tunggula apa isu Jambatan Kuala Krau tu.

Apa yang pasti kerajaan Barisan Nasional prihatin akan kesulitan rakyat dan sentiasa memperbaiki taraf hidup rakyat. Apa masalah rakyat akan diselesaikan. Masalahnya Pakatan Haram memang sengaja mempolitikkan isu sehingga susah bg kerajaan nak laksanakan kerja untuk rakyat.

No comments:

Post a Comment