Monday 28 February 2011

Kerdau: PAS Ikut Idea PKR

TEMERLOH - Pas menyifatkan kenyataan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob bahawa Dewan Undangan Negeri (DUN) Kerdau tidak mempunyai isu adalah tidak benar.

Calon Pas Hasanuddin Salim berkata, DUN Kerdau masih lagi memerlukan pembangunan untuk memastikan rakyat di kawasan ini mendapat kehidupan yang lebih selesa.

Menurutnya, Pas telah menyenaraikan beberapa aspek penting yang perlu diambil perhatian oleh Barisan Nasional (BN) seperti kemudahan infrastruktur dan pembinaan semula bangunan yang telah berusia lebih 40 tahun... Sinar Harian

Komen:

Ini semua idea yang diberikan oleh PKR kepada semua penceramah PAS termasuk Calon PAS sendiri. Hasanuddin dengan seronoknya menghabiskan masa di kawasan sekitar tempat menunggu dilandasan keretapi Kerdau..Dah takder modal nak main... PaP Pertikai apa yang telah Menteri Besar Pahang.

Lepas nie Calon PAS g bergambar di tepi tong sampah plak, bg tau yang Pahang bandar kotor dan islam mementingakn kebersihan..Ini calon Pas yang suka benda yang remeh temeh dan bukannya memikirkan cara membanggunakan islam, melayu dan masyarakat setempat.

Memangla Calon ini tak pikir semua nie, bukan dia yang kena pikir, Calon hanya tunggu idea PKR yang mahukan PAS kalah demi maruah. PAS kehabisan modal. Nak citer pasal pembanggunan, Di kelantan tu tak tahula berapa tahun yang dipimpin oleh N.Ajis pun tak tahu kemana hala, macam tu gak... Air kt Pasir Mas pun slow gak, kekadang ada, kelajuan air yang keluar lebih deras dari air kencing.

Inikan pulak Hassanuddin yang masih belum tentu menang atau kalah. Kalau kalah langsung tak leh nk banggunkan Kerdau. Kalau menang pun Pakatan haram tak bg bantuan pun. Susah bagi Calon ini buat kerja kerana kerjasama tu tak ada. Dah tentu pahang nie Negeri BN, Pusat BN dan Negeri Pun BN. Senang nak buat kerja.

PAS kat selangor pun tak tahu mana hala. Adun PAS apa tah dibuatnya, makan elaun jer la, nak bersuara takut pada PKR dan DAP.. Mampous kering dak PAS dibawah Pakatan Rakyat.

No comments:

Post a Comment