Monday 14 February 2011

Calon Merlimau dan Kerdau

Siapa pulak yang nak bertanding di Merlimau dh Kerdau nie setelah kerusi tersebut kosong. Apapun alfatihah... kita sesama sedekah. Takziah kepad ahli keluarganya..

Pilihanraya tiba lagi... macam tunggu bulan puasa. puasa pun setahun sekali. Tapi Piliharaya nie plak dah berbelas2 dah.. tak abis2 dengan pilihnaraya...Suka sangat politik.. Bak kata jebatberkokok, kalau dah suka sangat politik, semua benda nak politik, tuhan uji kita semua dengan politik.. Politiklaaa, nak sangat berpolitik....

Mungkin rahmat bagi penduduk setempat bila pilihanraya kecil diadakan. Sedikit sebanyak dapatlah diselesaikan masalah setempat dengan kadar segera. Walaupun BN dh memainkan peranan nie sejak dulu lagi, paling tidak kesinambungan itu diteruskan dengan lebih cepat lagi.

Bagi PAS dan PKR, siapa yang akan bertanding di Kerdau. Merlimau PKR dah bg lalun pada PAS.. walaupun peringkat bawahan dan mengamuk2 protes.. Bagusla kalau dah bergaduh sesama sendiri.. Sekarang kat Kerdau.. Pakatan dah calon tempatan ker? Ada lagi tak penjawat awam yang akan dijadikan korban Pakatan . Kat Tenag dh berkubuq dah..

No comments:

Post a Comment