Thursday 10 February 2011

Merlimau: Selamat Pagi Cikguuuuu MALApas


KFC best wooo


Salah satu faktor kekalah PAS di Tenang disebabkan oleh rakyat di Tenang sudah tidak mempercayai PKR. Mereka sudah bosan dengan permainan, lakonan PKR selama ini yang berjuang untuk diri sendiri.

Masa berebut kerusi Merlimau sapa yang nak letak calon, PAS or PKR. PKR nak letak calon dia kerana melihat PAS sudah tidak diterima lagi oleh orang Islam kerana fatwa2 bodohnya. Lagipun kalau letak calon PKR, yang akan jadi hamba abdi buat kerja sudah semestinya orang PASn yang hina itu.

Tapi PAS plak telah menegaskan akan mengekalkan kerusi tersebut. calon PAS yang akan bertanding. Bagi PAS, PKR sudah tidak dipercayai oleh rakyat tak kisahla melayu ker cina atau india. Yang penting corak kepimpinan PKR sudah hancur dan tunggu untuk dikuburkan sahaja. Oleh yang demikian PAS akan meletakkan calonnnya. Siapa calonnya..... kita tunggu.... ada ker calon PAS nie...

Pergelutan peringkatan atasan pakatan semakin menjadi2 hingga barua-burua dibawah nie dah nak gila cover.. akhirnya pecah gak. PAS berdepan dengan musahnya sendiri. PKR tak akan membantu di Merlimau.

Kekalahan dalam tangan mereka di Merlimau. Orang Melaka tak sabar menunggu kunjungan Pakatan. kasi lumat punya...

Kita tunggu aapa fitnah yang akan dibuat oleh PAS di Merlimau...

Selamat Pagi Cikgu Mala...

No comments:

Post a Comment