Friday 22 July 2011

Teoh Benh Hock: Aku Bunuh Diri Kerna Parti?????

Suruhanjaya Diraja Siasatan kematian Teoh Beng Hock mendapati setiausaha politik DAP itu membunuh diri. Sah dan menang sah bunuh diri. Harap kisah TBH juga ditutup setelah laporan akhir siasatan telah dikeluarkan dan proses ini makan masa bertahun. Memang jangkaan awal TBH bunuh diri, tapi disebebkan puak sana tu merasakan isu ini boleh dipolitikkan sehingga orang melayu pun turut gantung gambar TBH dalam kempen2 PRK.

Adakah DAP akan memperjuangkan dan ketengahkan bila orang melayu yang meninggal dunia. Kes Pegawai Kastam dan kes BERSIH 2. Dua-dua orang melayu, adakah DAP akan bawa isu ini sampai ke suruhanjaya. Adakah cina nak mainkan isu orang melayu islam. Kita tunggu apa yang hendak dimainkan oleh Pakatan. Isu bloggers yang kena saman dan terpaksa bayar saman tu, adakah Pakatan tolong bayarkan. Mungkin pakatan tolong bayar kot.

Banyak masa terbuang disebbakan isu2 sebegini, berapa lama lagi rakyat perlu tunggu untuk hidup aman dan harmoni di negara ini. terlalu banyak politik sehingga abaikan kesejahteraan rakyat dan rakyat sepatutnya mendapat haknya hidup dalam sebuah negara yang aman.


No comments:

Post a Comment