Wednesday 6 July 2011

Kalau Dh Ambiga tu India... Kencing Tetap Kencing




Dimaklumkan Himpunan Bersih pada 9 Julai berjalan seperti yang dijadualkan pada 2 ptg. Berkumpul di Sogo, Masjid Jamek kg Baru & Dataran Merdeka . Kita akan bergerak dari 3 lokasi ke Stadium Merdeka.Gunakan baju BERSIH warna Kuning.

Memang Dasar... Bak kata orag tua2, kalau jumpa india dan ular, bunuh india dulu.. Sebab belit india lagi bisa dari ular. Nie kata orang tua-tua dulu. Maknanya betul la india nie kuat belit dari ular. Ambiga lebih bisa dari ular kot. Member aku ada gak India... tapi tak der la kencing.

Itu antara sms yang dihantar kepada pengikutnya supaya BERSIH boleh berarak di jalan2 KL sehingga mereka bersurai di Stadium Merdeka. Lokasi yang dikatakan untuk mereka berkumpul. Lokasinya cuma bertukar dr Istana ke Stadium sahaja, Perarakan nk teruskan juga...

Mereka bosan kalau berkumpul dalam stadium tanpa di lihat oleh orang luar, mereka rasa tak hebat dan mereka risau sekiranya sambutan tak hebat. kalau dijalan tu bercampur dengan orang awam yang tak pk pasal BERSIH pun.

Oleh itu pihak berkuasa kena cari jalan agar mereka tidak menggunakan 3 lokasi nie untuk berkumpul dan berarak ke stadium. kena tak berkumpul di stadium terus. Buat la kat stadium Shah Alam ker Stadium Kota Bharu ker... Kenapa nak buat kt KL jugak..


No comments:

Post a Comment