Sunday 10 July 2011

BERSIH: Anwar Ibrahim Ucap Tahniah Kepada Penyokong BERSIH


Anwar Ibrahim mendapat pujian daripada Cina DAP kerana berjaya memecah belahkan orang melayu islam dalam perhimpunan haram semalam. Anwar Ibrahim dan keluarga bangga dan mengucapkan takniah kepada penyokong BERSIH yang datang semalam bagi mengacau ketenteraman awan di Kuala Lumpur.

Anwar Ibrahim dan Lim Kiat Siang hanya duk kat hotel 5 bintang dan anjing suruhannya berkeliaran disetiap pelusuk banggunan, Belakang kedai cina jual babi pun diorg masuk, belakang tong sampah, mereka sanggup mandi air pancutan FRU, sanggup menahan pedih gas pemedih mata FRU, sanggup berhujan, janji diaorg dapat teriak REFORMASI.

Bertapa bodoh dan hinanya melayu semalam, orag tua lelaki dan wanita, student2 turut sama dalam perarakan haram tersebut. Bila kena tangkap muka dah jadi macam anjing gila, masa tu semua ingat tuhan, mulut berselawat. Tapi kena tahan jugala,, Bagusla diaorg dapat makan free pas tu.

Pertempuran pihak berkuasa dengan Melayu BERSIH hanya di tepuk tangan oleh cina dan india. Anwar berjaya menipu pemikiran penyokongnya yang datang smlm. Anwar hanya mahu masyarakat Dunia melihat Malaysia tidak stabil, Dalam masa yang sama dia boleh tanggung perbicaraan kes liwatnya,, konon tgh sakitla sekarang....


No comments:

Post a Comment