Tuesday 12 July 2011

Mat Sabu Di Langgar Komuter, bukan Truk



Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu hari ini mendakwa polis menggunakan trak merempuh motosikal yang diboncengnya ketika dalam perjalanan menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 kelmarin.Malaysiakini

Komen:

Mat sabu bukan dilanggar truk, tapi dilanggar kapal selam, Sebelum dia jatuh tergoleh.... datang plak komuter langgar kepala lutut dia.. Tu yang berbalut kepala lutut dia. Kesian Mat Sabu... terpaksa berlakun macam boss dia Anwar Brahim..Nasib baik tak balut satu badan... Lagi bagus balut satu badan macam kain kapan... senang nak sumbat dalam tanah.

Rupanya Pakatan tengah kelam kabut mendapatkan simpati rakyat, macam2 helah telah dibuat dan macam2 lakunan telah dilakukan demi mendapat simpati rakyat. Dengar2 kata pengarah2 hebat di Malaysia fan antarabangsa telah dipanggil untuk buat lakonan sedih agar rakyat percaya akan lakunannya.

Sekarang rakyat dh nampak dan puak2 pas pun dh nampak mereka semua telah dilacurkan oleh anwar. rakyat sudah menyampahdengan lakonan dan demo2 nak jatuhkan kerajaan. Bagi rakyat politik mereka ini sudah mati, dh tak ada politik dalam Pakatan. Apa yang dilakukan oleh Pakatan pg 9 julai telah mendatangkan kesan buruk kepada pakatan. Rakyat tidak kesian malah menyampah dengan lakonan bodoh puak2 sana.

Terima kasih idea buat demo2 haram nie hingga menyusahkan rakyat. Demo 9 Julai oleh pakatan telah memberikan impak yang baik kepada kerajaan sekarang.

No comments:

Post a Comment