Monday 11 July 2011

BERSIH: Guna Komuter Masuk KL



Darimana datangnya penyokong BERSIH nie, naik keta, bas, toongkang ker tak tahula..Tapi rempuh pihak polis. Mereka hanya nk lawan polis. Dia ingat polis tu tak der perasaan ker.

Tetiba jer penuh dengan penyokong bersih, tak tahu datang dari libang taik mana, tetiba ramai. Adakah mereka datang dengan komuter dah berhenti di stesen keretapi Kuala Lumpur, berhenti di bandaraya. naik lrt ker apa.

Tapi masa berada di stesen keretapi Kuala Lumpur pada jam antara 4.00 hingga 5.30 petang, sah mereka naik komuter. Ada yang berhenti di batu 3, Shah Alam ker klang ker. Tapi mereka memang naik komuter. sebab aku kat situ masa tu. Jeritan reformasi dan bualan mengutuk polis menjadi topik hangat. Sebelum naik komuter hingga dalam gerabak, memang kutuk polis n kerajaan, kutuk PERKASA kerana tak bajet tak turun, sebab tu tak ada perkasa.

Kalau perkhidmatan komuter tak berhenti di stesen Kuala Lumpur, bandaraya dan perkhidmatan awam yang lain juga tak berhenti. Mungkin susuah juga makhluk hina tu nak masuk mengacau. Entahla

No comments:

Post a Comment