Monday 11 July 2011

BERSIH: Pakatan Menuju Kehancuran Menjelang PRU 13


Setelah apa yang dilakukan oleh anjing suruhan Pakatan menghuru hara kuala lumpur dalam operasi BERSIH menjadi titik hitam kepada Pakatan. Tak sampai 10 ribu lebih kurang yang datang membuat kekacauan di kuala lumpur telah menyedarkan ramai pihak akan politik yang dibawa oleh pihak Pakatan.

Mereka semua tiada hala tuju dalam membawa suara rakyat atau membantu rakyat. Mereka semua hanya memanipulasikan suara rakyat, kononya rakyat memihak kepada mereka. Itu semua lakonan dan politik sempit yang dibuat oleh Pakatan.

Adakah dengan 10 ribu mewakili 30 juta rakyat Malaysia. Sudah tentu tidak... Adakah apa yang berlaku di Kuala Lumpur 9 Julai tu memberi isyarat kuasa baru dimiliki oleh Pakatan. Itu semua mimpi Pakatan.

Apa yang pasti, tindakan Ambiga dan Anwar mencetuskan huru hara dalam operasi BERSIHnya telah membuka mata semua pihak akan penipuan dan politik hina Pakatan. Baru sekarang Rakyat melihat Anwar menggunakan Orang Melayu untuk kepentingan peribadi. Anwar berada bawah cengkaman DAP dan Orang Melayu PAS dijadikan anjing dalam mempertahankan kedudukan Cina dan Anwar berjaya menggunakan melayu sebagai Anjing Peliharanya. Anjing yang akan bertindak mempertahankan Anwar DAP.

Pakatan menuju kehancuran dalam meniti PRU 13.

No comments:

Post a Comment