Thursday 14 July 2011

Harimau Malaya Timba Pengalaman Liverpool FC



Sabtu ini harimau Malaya berpeluang untuk menimba pengalaman bermain dengan pasukan terbaik Liga England. Sekali lagi Harimau Malaya akan diuji sejauh mana kehebatan anak buah Datuk Rajagopal.

Adakah Harimau Malaya akan membaiki kesilapan dulu semasa menentang Arsenal semalam. Adakah Harimau Malaya hanya bermain dengan semangat persahabatan atau hanya mahu bermain dengan star2 dari Liga England.

Apapun Harimau Malaya perlu mencuri peluang ini, bermain sambil menimba pemgalaman daripada pasukan yang jauh lebih baik kualitinya daripada Malaysia. Atas padang sahaja harga bagi pemian2 Liverpool dianggarkan ratusan juta dollar. Pemain Malaysia berpeluang untuk bermain dan menimba ilmu daripada Liverpool.

Semoga Perlawanan kedua persahabatan antarabangsa ini memberikan kebaikan dan menambahkan lagi pengalaman bagi Harimau Malaya menentang Singapura dalam kelayakan Piala Dunia 2014.

Kita harapkan yang terbaik bagi Harimau Malaya. Kalau astro tak nak buat live pun tak pa, tak payah buat live pun tak pa mana2 stesen tv malaysia. Kita bagi rakyat marah lagi. Mentang2 dah kaya, suka mak bapak dia jer nk tayang live atau pun tak...

No comments:

Post a Comment