Monday 11 July 2011

Anwar n Ambiga Marah bila Tahanan BERSIH Dilayan Dengan Baik

terima kasih POLIS kerana layan anda. Makan Nasi Beriani lagi

Semua yang ditahan oleh pihak POLIS dalam perarakan BERSIH di Kuala Lumpur dilayan dengan baik tanpa ada kekasaran menyebabkan Anwar, Ambiga serta kuncu Pakatan DAP naik bengang. Mereka semua mahu jadikan isu sebenar.

Tapi pihak berkuasa memberikan layanan yang baik. Pihak polis hanya menjalankan tugas dengan baik. Polis bertindak atas disiplinnya dan bukan dengan emosi walaupun kejian dan cemuhan telah dilontarkan oleh penyokong Ambiga kepada polis.

Jadi mereka akan menjadikan isu kematian salah seorang penyokongnya sebagai kezaliman pihak polis. Kalau dh nk mati tu,atas perut pun boleh mati... bukan sebab polis. Dah tertulis ko mati semasa membuat kecoh dalam negara.

Apapun mereka yang ditahan mengucapkan ribuan terima kasih kerana mereka tidak dilayan seperti Anjing sebagaimana yang Anwar n Ambiga layan mereka tak ubah ajing kurap yang berkeliaran di Kuala Lumpur.

1 comment:

  1. org yg kne thn dn blum disabitkn lg kslhn memg lah kne lyn bro...mkn minum solt 2 kewajipn..ngra mna2 pun akn wt yg sma..dn stu lg, org yg meninggl sptutnya ucpkn tkziah..bukn mnghina..bwa2 lah brtaubt..xtakut dosa ke?

    ReplyDelete