Friday 27 May 2011

PAS Makin Hanyut

PAS dulu sudah berubah rupa parasnya dan sekarang makin terserlah kebabiannya. Dulu perjuangan PAS berlandaskan islam, kini plak dh semakin hilang keislamannya. Dalam keluarga PAS kini sudah ditanam benih2 liar Anwar Ibrahim.

Dalam PAS kini sudah ada golongan yang memusuhi Presidennya. Semua orang suruhan anwar akan berkiblatkan Anwar dan sedikit sebanyak cuba mengambil dan mengheret PAS agar berkiblatkan Anwar. PKR dh tak tahu mana2. So untuk mengekalkan sokongan melayu - islam, PKR terpaksala berselindung dibalik PAS.

Golongan ulama sememangnya tidak disukai oleh Anwar, apa tidaknya... segala perbuatan dan kelakuan jijik Anwar sudak pasti tidak disenangi dan disokong oleh geng Ulama. Adakah puak Anwar PAS akan membunuh golongan ulama PAS? Ya sudah pastinya akan terbunuh dalam senyap2. Mana perginya golongan ulama.. Sampai cam tu sekali PAS sudah bertukar wajah.

Apa nak jadi dengan PAS. Dulu Tok Guru Nik Aziz digelar Ulama sehingga Ulama Tok Kenali pun dilenyapkan...PAS jer Ulama, Orang lain bukan Ulama. Sekarang nie... puak2 Anwar plak nk hapuskan golongan Ulama PAS. Sama2 terhapus. Suka diorgnie hapuskan ulama. Mungkin makin senang nak buat kerja haram kot?

Jahamanla PAS cam nie....

2 comments:

  1. salam hero,
    janganlah maki pas sangat, tak baik dok kata macam tu.mereka perjuangkan islam noo. nik aziz tu bukan ulama, dia tu ahli politik yang kebarangkalian nikmat memorinya ditarik oleh allah swt. bila dia belayar nanti, ok le pas tu dengan adanya para pemimpin muda yang lebih bersikap liberal sikit. banyak bersabar - 5 bulan boleh sabar, takkan hal remeh temeh pas tu tak boleh sabar. auuww

    ReplyDelete
  2. Kesian bro, Dulu rasanya Nik Aziz tak cam nie... sejak dia berkawan baik dengan Pakatan nie yang jadi punah ranah nie..Kesian PAS terpaksa menjadi pak turut... Politik sekarang makin menyusahkan rakyat...

    ReplyDelete