Friday 20 May 2011

Siapa Yang Bodoh?

Brapa lama masa yang diambil oleh kerajaan terhadap kes Teoh nie? Berapa banyak wang yang telah dihabiskan untuk semua ini? Berapa ramai yang telah dibodohkan mengikuti kes ini? Berapa banyak perkara yang boleh disorok oleh Pakatan bila kes ini mula di siasat?

Apakah perbicaraan Teoh ini Pakatan berjaya mengherat rakyat supaya tidak focus akan kelemahan pemerintahan Pakatan terutama di Selangor. Kalau ini yang ingin dilakukan oleh Pakatan. Maka berjayala Pakatan dengan usaha mereka. Berjaya mengalih pandangan rakyat.

Rupa2nya ada orang yang akan memerhatikan exco dan ahli politik Pakatan nie.. Hidup mereka sentiada tertekan oleh beberapa pihak yang berkuasa. Mereka takut untuk mendedahkan keburukan dan penyelewangan yang dilakukan oleh Pakatan. Mereka semua terancam? Adakah perkara ini wujud dalam organisasi Pakatan. Adakah ini betul.. Biar mati daripada rosakankan nama Pakatan kerana Pakatan berpolitik demi kuasa dan Wang. Betul ke semua ini? Apakah PAS juga terlibat menyokong semua ini?

Perkara ini menjadi bualan meja bulat sahabat2 di Kayu Nasi Kandar. Semua menyampuk dan menyokong perkara ini dan yang rugi hanyala Rakyat Malaysia yang telah Pukau oleh Politik Sekarang yang hanya mementingkan Wang dan Kuasa. Apa yang Rakyat dapat? Hanya mendengar, membaca dan melihat gelagat mereka berpolitik.

Di depan semuanya bagus dan jernih jer air muka... di belakang kita... Cam Setan?

1 comment:

  1. Ko yang bodoh bengap samdol. ni blog bodek kera.... LOL

    ReplyDelete