Tuesday 10 May 2011

Lim Kit Siang ker NIk Aziz Jd PM

Siapa yanga kan jadi PM adakah pemimpin DAP ker PAS yang akan jadi PM. Seperti yang sedia maklum PAS dilacurkan oleh DAP semata-mata kuasa yang diingini. Pengaruh melayu mampus tak akan memihak kepada DAP. Tapi disebabkan PAS ada makan pengaruh Pakatan nampak semakin kuat. Itu pandangan Pakatan la....

Dulu Anwar yang tergila-gila nak jadi PM namum gagal disebabkan dia tak waras dan akan tak waras lagi. Ada plak isu video seks dan balas pungkok saiful yang dibicarakan di mahkamah membuatkan cita-citanya terkubur.

Peluang pakatan nk jadi PM hanya lim kiat siang ataupun Nik Aziz, adakah DAP boleh jadi PM, mungkin tidak. Mungkin episod drama kat perak akan berulang bila nijar jadi menteri besar dan Ngeh yang memerintah.

Adakah Nik Aziz jadi kuda tunggangan DAP selepas ini kerana sokongan melayu terhadap pas boleh tahan kuat juga. Adakah Malaysia akan dari seperti Perak. bila menteri2nya semua daripada DAP dan menteri PAS hanya jagan hal ehwal islam sahaja.

Adakah ini yang diimpikan oleh penyokong PAS kerana bersatu dengan Pakatan. Adakah mereka semua sanggup mengadaikan semua ini disebabkan oleh kuasa yang sudah beralih kepada cina.Adakah nasib anak cucu bangsa melayu akan terbela sedangkan sedikit2 hak melayu sudahpun dilacurkan oleh DAP.

PAS tidak melihat ke semua ini ataupun PAS memang sudah tidak berdaya lagi untuk berfikir secara rasional disebabkan sudah di PAYUNG oleh si mata sepet.

Adakah selepas Nik Aziz jadi PM dan Lim Kit Siang jadi TPM Malaysia akan jadi cam singapore, pulau pinang dan perak. Adakah sama tu baru orang melayu nak bangkit.... mungkin sudah terlambat....

Sepatutnya penyokong PAS melawat singapura baru dia tahu macam mana singapura diperintah...PAS wajib keluar dari Pakatan.

No comments:

Post a Comment