Monday 16 May 2011

Antara Doa Dan Kebenaran.. Adakah Anwar Yang Bersalah

Tak putus pengikut Anwar dan tak putus2 Tok Guru serta ustaz PAS dan Pakatan berdoa dan buat sembahyang hajat agar Anwar mendapat keadilan daripada Allah. Tak abis dari tu siap di doakan agar turun laknat Allah kepada yang membuat fitnah kepada Anwar.

Berpuluh dan beratus masjid telah buat solat hajat agar Allah memberikan petunjuk Yang Anwar tidak bersalah dan dianiayai, tak kirala daripada siapa pun. Sejak tahun 1999 lagi doa dan sembanyang hajat dibuat supaya dijatuhkan laknat kepada orang yang menfitnah Anwar.

Siapa yang salah dan siapa yang benar tuhan saja yang tahu. Allah akan makbulkan doa orang yang teraniaya, di samping itu juga dia2 iman2 masjid dan Tok Guru Pas nie dimakbulkan oleh Allah. Persoalannya kenapa satu demi satu kesalahan Anwar terbongkar? Doa laknat orang yang mefitnah Anwar tak kena juga. Kes liwat saiful, kalau betul saiful fitnah, saiful pun buat sumpah laknat. Anwar takut. Kalau saiful tu pembohong dah lama kena laknat oleh orang2 soleh yang mendoakan supaya dihukum di penfitnah...

Tapi Anwar pulak, tak abis dengan isu liwat, timbul plak isu video seks, wajahnya dikatakan mirip Anwar. Kenapa semua ini terjadi kepada Anwar dan keluarga. mana doa2 tok guru PAS. Adakah Doa tu tak diterima Allah kerana Anwar memang bersalah.

Tak kan dalam ramai2 yang berdoa satu pun tak diteri Allah. Bukan sehari berdia, sejak tahun 1999. Nak juga tengok orang yang menfitnah Anwar tu kena panah petir ker, muntah darah ker apa ker, bak kata orang tua2 kesalahan mefitnah orang yang tak bersalah nie dibayar CASH oleh Allah. Allah maha mengetahui.

Kalau inilah hukuman dan dugaan yang diberuikan oleh Allah kepada mereka yang salah, Justeru itu terimala apa yang telah ditentukan oleh Allah atas apa yang kita telah lakukan. Buat baik dibalas baik dan jahat dibalas jahat. Oleh itu kita tengok apa yang telah ditentukan oleh Allah.

Allah maha mengetahui...

2 comments:

  1. berdoalah utk generasi baru






    Politik BN Politik Setan - Undi BN Undi HARAM. Adik2 wajib sebarkan kpd mak ayah dan kawan2. Sayang adik :-)
    >>>http://Blog1Malaysia.blogspot.com/<<<

    ReplyDelete
  2. Tak pernah dengarla plak undi BN Haram. Orang Tua ko ajar ker Undi BN Haram

    ReplyDelete