Thursday, 19 May 2011

PKR DIHARAMKAN




PKR kini berhadapan dengan risiko kemungkinan dibatalkan pendaftarannya dan ia dipercayai berkaitan dengan pemilihan secara langsung akhir tahun lalu. - Malaysiakini..


Kalau PKR haram pun dia boleh join PAS n DAP... Pintu Naga sentiasa terbuka untuk PKR.. Kalau tidak macam mana nak bertanding kalau tak der Parti..Kalau dai masuk PAS cammana plak nama baru...PASKAR ker PASPKR... kalau join DAP jadi DAPPKR.... susah2 nak pikir....


Tapi macam biasa, penyokong PKR melatakkan perkara ini perbuatan jahat BN-Umno yang merancang bersama Pendaftar Pertubuhan untuk mencari kesalahan PKR. Dah buat salah tak nak mengaku n letak kesalahan pada orang lain.


Sekarang PKR sibuk alih perhatian orang ramai daripada mengikuti kes Liwat n video seks dengan kes PKR akan diharamkan. Mesti ramai pengikut PKR yang akan marah dan marah kepada BN-Umno kerana percaya ini semua kerja BN-Umno. Setelah kes liwat n Video seks tidak mendapat sokongan sepenuhnya daripada pengikutnya yang sudah bosan dengan lakon keluarga Anwar. Mungkin dengan isu PKR diharamkan mmebolehkan ramai yang akan marah dan ramai yang akan kembali memberi sokongan terhadap keluarga Anwar. Mereka mungkin percaya ini semua kerja jahat BN-Umno...


Tapi secara rasionalnya... dalam islam pun... sejauh mana sorok kesalahan dan kemungkaran... suatu hari nanti akan terbongkar juga. Kebenaran akan berpihak kepada yang benar> Yang salah tetap salah. benar tetap benar.


Isu liwat n video seks merupakan perkaran yang telah di tentukan... mungkin pengajaran dan perlu insaf atas segala perbuatan yang dimungkari. kalau PKR kena haram tu... istiqamah la sekejap, apa kesalahan yang telah dibuat... belajarla menerima kesalahan yang dibuat...


Selamat belayar PKR... Buatla Parti Baru atau Tumpangla DAP or PAS






2 comments:

  1. ko ni macam tau tau jak. bukanya kita ada di situ semasa perkara berlaku. kalu ko ni next to god lain ceritalah. ko suruh dia blah kenapa? ko mau ikut kepala ja kah or ko nak suarakan pendapat ko sendiri juga? kalau nak ikut kepala ja ko ikut kerajaan. kalau ko ada suara yang ko mau kemukakan pikir pikirlah mau ikut siapa. setahu saya bn akan buat apa kepala dia cakap ja.hehehehe

    ReplyDelete
  2. Heh PKR kena istiqamah?
    BN tak nak ke istiqamah,pikiq macam mana nak ambil balik hati rakyat,bile pilihanraya cakap semua manissssss,lepas pilihanraya
    semua hampeh !

    Bak kata kau lah,yang salah akan tetap salah :)

    ReplyDelete