Saturday 13 February 2010

Hadiah untuk Anuar Ibrahim

Zahrain Mohamed Hashim (kanan) bercakap kepada pemberita selepas mengumumkan dirinya meletak semua jawatan dan keluar daripada PKR berkuat kuasa serta-merta



Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim hari ini meletak kesemua jawatan dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan keluar parti itu serta-merta berkuat kuasa hari ini.Beliau juga menegaskan tidak akan menyokong Barisan Nasional dan niatnya hanya ingin menjadi seorang yang Independent (Bebas.

Hadiah sempena tahun baru cina ini sesuai untuk Anuar Ibrahim yang sekarang berdepan dengan tuduhan liwat pembantunya saiful.Namun begitu Anuar tidak terkejut dengan hadiah yang diberikan kepadanya dan kecewa kerana PKR susah payah memberikan tempat dalam parti itu, tetapi inikah balasan yang diterimanya.

Apakah Anuar akan menerima hadiah yang sama daripada ahli-ahlinya yang kelaur PKR selepas ini. Hajat dihati untuk tubuh kerajaan 16 September juga hancur apabila gagal menarik wakil rakyat daripada Barisan Nasional menyertai PKR. Desas desus mengatakan PKR gagal membeli hati wakil rakyat Barisan Nasional.Sekarang wakil rakyat PKR pula telah keluar parti secara suka rela. Apakah ini tanda PKR akan terkubur sepi atau satu agenda baru Anuar?

Apapun hadiah yang diberikan oleh Zahrin kepada anuar tinggi nilainya.

3 comments:

  1. padan muka nuar jubor!
    lepas ni ramai lagi yang akan keluar
    salam

    ReplyDelete
  2. pakatan haprak sedang menuju kehancuran!
    hancur! hancur! hancur Pakatan Haprak!

    ReplyDelete
  3. putra merdeka,
    patuk mematuk.

    Adakah keluar parti ini hanya memberi dorongan untuk mengadakan pilihanrayakecil sahaja, adakah UMNO lupa permainan PKR sebelum ini?

    ReplyDelete