Thursday 18 February 2010

Alasan Bang Nuar

Ini Anuarlah...bukan Mokhtarrrrr....




Macam-macam cerita yang keluar dari mulut busuk puak-puak fuckatan mengenai keluar parti, ada yang mengatakan jakun, tak amanah, abaikan kewajipan la, keluar parti jatuh talak 3 la..Apa punya cilaka parti nie..masalahnya siapa yang duk canang-canang lompat parti nie, klau bukan Nuar.Dia dok sebok nak beli wakil rakyat BN kononnya nuar akan jadi PM pada 16 mei 0000. Siapa yang duk mula canang? kalau dah kemaruk nak jadi PM sanggup buat apa sahaja sampaikan nak gadai semua yang ada.. asalkan dapat jadi PM.

Sekarang bila dilihat politik fuckatan nie, ramai yang wakil rakyatnya keluar parti dengan suka rela kerana tidak sanggup bersekongkol dengan Penasihat Parti itu. Kalau wakil rakyatnya sudah tidak tahan dengan politik busuknya...inikan pula rakyat.. Rakyat juga telah merasakan tertipu dan menyesal kerana percaya bulat-bulat kat Fuckatan nie.

Perbicaraan kes liwat pun asik duk minta tangguh-tangguh. Tak abis-abis dengan tangguh. Biarla Mahkamah buat keja dia...kita semua nak tahu sapa salah dan sapa yg benar. Kalau duk lari dari undang-undang dan buat mahkamah nie bapak ko punya. abis tu macam mana.... Kata hero sangat.. hero ketika menipu rakyat jer la kot..selagi boleh tangguh, Nuar akan tangguh...macam-macam cara akan digunakan untuk mengelak daripada perbicaraan.

Sekarang Nuar telah lantik pakar forensik dan DNA dari luar negara yang akan membelanya mencari helah bagi mengelak dari dibicarakan. Mereka semua yang dikatakan dari Australia dan India. Elok rasanya Nuar n the geng menetap jer kat Australia...Wakil rakyat Australia pun suka Nuar. Kalau tak silap kat sana depan belakang tak der hal punya... kat mana-mana sahaja pun boleh... depan belakang boleh punya.. Sedapppp Punyaaaa.....

Parti yang berlambang bulat. Parti yang berlambang kosong.. Tiada sebab kenapa kita perlu menyokong parti yang kosong, kosong, kosong...

No comments:

Post a Comment