Wednesday 10 February 2010

PAS Keluar Pakatan


selamat tinggal pakatan


Masanya sudah tiba PAS keluar dari Pakatan. PAS harus kembali kepada perjuangan asal dan berdiri diatas kaki sendiri tanpa bantuan DAP atau PKR. Konflik pakatan semakin serius dan tidak boleh dibendung lagi. Selama ini PAS dianak babikan oleh DAP. PAS hanya mengikut membabi buta apa permainan politik DAP.Perjuangan melayu dipinggirkan, islam dijadikan alat oleh mereka. Selama mana kita hendak mengikut rentak permainan mereka. PAS harus kembali kepada yang asal. PAS harus berdiri dibawah payung PAS bukan berada dibawah bontot roket.

Pak ajis dan pak hadi pun dah dibukakan mata, hati dan jiwa yang DAP adalah punca kepada kekalutan dan kepincangan pakatan.Kalau sudah dibukakan hati, apa lagi yang hendak ditunggu. Keluar sahaja dari pakatan, biar rakyat tidak rasa tertipu dengan mainan politik DAP yang ingin merosakkan orang melayu. DAP ingin melihat orang melayu berpecah. Itulah agenda utamanya hanya ingin melihat orang melayu berpecah.

Pak ajis dan Pak Hadi... jangan berdolak dalih melengah-lengahkan benda yang baik. Jangan politikkan lagi perkara ini. Pakatan semakin hancur, rakyat sudah dapat melihat permainan politik pakatan.

No comments:

Post a Comment