Wednesday 17 February 2010

Firaun kecil dan Bapak Firaun


Ingatkan zaman jahiliah ada firaun, rupa-rupanya dalam fuckatan juga wujud firaun. Dalam Fuckatan ada firaun kecik, anak firaun, permaisuri firaun dan bapak firaun. Macam mana tu.. Firaun-firaun ini ditimbulkan oleh Ahli ParlimenKulim-Bandar Baharu yang menjelaskan fuckatan telah mula berkira-kira untuk membuangnya daripada fuckatan apabila ahli Parlimen tersebut tidak menyokong fuckatan dengan kenyataakn sebelum ini.

Apa tidaknya, firaun-firaun ini mempunyai agenda untuk menghapuskan dasar berhubung kedudukan agama islam, Raja dan bahasa melayu dalam perlembangaan persekutuan. Beliau merupakan seorang ahli parlimen yang mempertahankan kedudukan islam , Raja dan bahasa melayu dalam perlembagaan persekutuan. Adakah mereka ingin menjadikan Malaysia seperti Singapura, Macau ataupun Hong Kong?

Siapakah bapak firaun dan anak-anak firaun? Adakah Firaun ini satu keluarga dan ahli-ahlinya tergolong daripada sahabat-sahabatnya sahaja?Logiknya siapa-siapa yang tidak boleh menurut perintahnya akan disingkirkan daripada kerajaan firaun? Macam tu ka? Nampaknya ada yang tersingkir awal daripada menjadi keluarga firaun... dan mungkin juga ada yang secara rela akan meninggalkan keluarga firaun kerana tidak mahu dirinya digelar anak-anak firaun?

Soalannya? Adakah pengikut dan penyokong kerajaan firaun ini juga boleh digelar firaun.Adakah mereka ini boleh digelar pengikut firaun? Mampussss kalau cam ni. Dalam fuckatan mana boleh aada pemimpin yang boleh lawan bapak firaun. Kalau ada yang nampak ligat jer, sah-sah kena cas keting, kena pancung ker hapa ker.. Y.B Zulkifli Noordin merupakan antara yang lantang memperjaungkan islam dan secara tidak langsung tidak disenangi oleh DAP. Sendiri mahu ingatlah.Pak Ajis plak dh memperkecikan Maulidur Rasul.... kononnya nak bagi sama kenyataannya dengan Guan Eng. Nak jaga hati DAP. Mungkin sambut pemimpin DAP bagus kot? Sambut pemimpin yahudi ker? Adakah ini cara ISLAM?

1 comment:

  1. firaun dimana-mana...
    DAP!!! firaun dulu, kini dan selamanya...

    ReplyDelete