Wednesday 29 June 2011

BERSIH: Apa Yang PAS Mahu


Semakin hari semakin pelik PAS, dulunya berjuang menubuhkan negara islam..hanya sekadar di pinggiran sahaja... hancur lebur...

Dulu PAS dianggap sebuah Parti memperjuangkan Islam dan mempunyai pemimpin yang digelar Ulamak... sekarang PAS dan ada Abg Long DAP dan Abang Tengah PKR.. Sekarang sudah bergabung...

Sekarang PAS bersubahat dengan DAP dan PKR...apa benda yang dilakukan oleh DAP dan PKR.. PAS sokong sepenuhnya tanpa banyak cerita..

Sekarang PAS menyokong Komunis atas sebab menyokong perhimpunan BERSIH yang dikepalakan oleh Ambiga.. ada pulak unsur komunis chin pin la plak.... sokong komunis plak..

Apa yang PAS mahu... Duit + Duit + Duit + Kuasa +Kuasa

2 comments:

  1. Kerajaan BN harus mengikuti langkah bagaimana negara China telah menghadapi tujuk perasaan besar2an yg telah berlaku di Tiananmen Square pada 1989.
    1. Beri amaran dulu utk tidak mengadakan Bersih2.
    2. Jika diadakan juga, istiharkan Darurat dan arahkan Angkatan Tentera utk menembak saja semua pendemo Bersih2. Biar mampus, orang macam ini tidak diperlukan oleh Malaysia.
    3. Penganjur dan Pemimpin2 Pembangkang mestilah ditangkap dan ditahan di bawah ISA kerana mengugat dan mengancam keselamatan negara.
    4. Kerajaan haruslah membersihkan kakitangan kerajaan yg bersimpati dan bersubahat dgn Pembangkang. Mereka inilah yg menjadi duri dalam daging dan musuh dalam selimut. Mereka selalu sabotaj usaha Kerajaan utk menjaga kesejahteraan Rakyat jelata.
    5. Lesen2 perniagaan kaum Cina yg turut bersekongkol dgn DAP utk menaikkan harga barang2 keperluan rakyat tanpa sebab haruslah dibatalkan serta merta.
    6. Lesen bot2 laut dalam yg mogok juga dibatalkan serta merta.
    Nescaya rakyat yg mahukan kedamaian dan keamanan utk hidup akan berterima kasih kpd Kerajaan BN yg telah menangani perusuh2 Bersih2 dgn bijak.
    Pedulikan apa negara2 luar kata.
    Tengok negara China tak jadi apa pun, makin gah dan maju ada!

    ReplyDelete
  2. bro, isa tak berapa class. kalau nak class lagi, seksyen 122 under penal code untuk mereka. bolehlah makan free 20 tahun ataupun sepanjang hayat seperti al-maunah di kuala kangsar dulu.

    ReplyDelete