Monday 6 June 2011

Melayu PAS Kena Kencing oleh Anwar... Cina DAP Menang



Dulu Nik Aziz hanya mengiktiraf Ulama daripada geng PAS sahaja, kononnya Ulama nie terdiri daripada orang PAS sehingga mengabaikan ulama seperti Tok Kenali di kelantan. Kenapa perkara ini terjadi dan mengapa Nik Aziz buat begini....


Sekarang geng ulama dalam PAS sudah dipinggirkan dan ditanam tak berkubur oleh puak2 Anwar.. Anwar bijak dalam bab nie, Dia ambil PAS dengan pasang orang dia siap2 dalam PAS... Akhirnya puak2 Anwar berjaya merampas jadi hak mutlak Pakatan... Ulama sudah semestinya tak bersuara.. nak bercakap isu sekarang pun tak reti... tenggelam la puak Ulama PAS..


Adakah selepas ini kerusi yang akan ditanding PRU13 masih ada tempat untuk ulama PAS.. Mungkin ada untuk ulama yang tidak menentang anwar atau ulama yang buta tuli kot..


Negara islam tak kemana... apa lagi yang boleh dijaja oleh PAS... Nampaknya melayu PAS asik kena kencing oleh Anwar... Semua melayu PAS kena kencing hidup2.. Cina DAP MENANG DALAM MUKTAMAR kali ini.


Melayu PAS dengan senang hati menyerahkan kuasa yang ada pada melayu kepada cina.. Tahniah kepada PAS kerana kebodohan mereka dan keluarga mereka..


Selepas ini tidak akan ada isu Video seks anwar, kes liwat Anwar apa benda yang melibatkan moral tak wujud lagi. sekarang PAS hanya ikut apa yang DAP nak buat... janji DAP untung dan berkuasa...


Tak sabar nak tengok DAP buka Disko kat Kelate... Apa kata puak PAS.....

No comments:

Post a Comment