Thursday 23 June 2011

BERSIH: SMS BUNUH AMBIGA




Ambiga, ketika dihubungi Malaysiakini, mengesahkan beliau menerima SMS itu. "Ya, saya juga terima dan akan buat laporan polis,” katanya. SMS itu berbunyi: "Korg ni buta hati ke?? buat apa sokong ambiga keling paria haramjadah tu? dia ni kapir laknat. korang tau tak dia ni jadi alat anjing2 politik untuk musnahkan keutuhan melayu. dia kata je nak BERSIH kan SPR. bersih kepala bapak dia. “puak2 PAS n PKR pun buta tuli n pekak badak.. kalau SPR tak bersih, boleh ke diorang menang kat Sgor, Kedah, Penang, Kelantan n perak dulu? DAP cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak. hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua. aku nak kasi amaran kat korang semua.
“kalau perhimpunan ni jadi, aku dan org2 aku akan bunuh ambiga dan korang2 keliling dia satu persatu, termasuklah orang2 politik bangang yg bersekongkol ngan kafir laknat tu.. ini amaran aku. Korang tengokla nanti."

Komen..

Ini antara cara dia nak pecah belahkan melayu, kononnya melayu nie pembunuh dan suka bunuh orang. Mereka mahu melayu islam berbalah sesama sendiri. Satu pihak menyokong kafir dan satu pihak lagi menentang. Islam sama islam bergaduh siapa yang untung dan siapa yang rugi. Sekarang perancangan untuk melaga-lagakan islam semakin berjaya.. Yang untungnya orang kafir nie...

Mungkin orang yang suka berdemo ini orang yang tak cukup ajaran islamnya... Wahai ulama yang cerdik pandai... tolong la bantu mereka yang sesat dan rebah ini...

No comments:

Post a Comment