Thursday 23 June 2011

BERSIH: Demo Untuk Bersihkan Diri...Junjung Patung Ambiga



Orang melayu yang menyokong BERSIH dikatakan pergi untuk menyucikan diri untuk masuk syurga. Betul ker.. Pelik benar fahaman orang melayu islam ini pergi Demo BERSIH kononnya boleh menyucikan diri untuk masuk syurga.

Dulu orang PAS sokong perjuangan PAS untuk tubuhkan negara ISLAM, Perjuangan PAS sokong Islam dikatakan masuk syurga. Sekarang dah tukar Dari negara Islam ke Negara Kebajikan.. Dah tak ada islam. Mungkin tak dapat masuk syurga kot.

Oleh itu, PAS pula sokong BERSIH buat demo jalanan yang menyusahkan orang lain, Tak pa bagi PAS buat kerja yang menyusahkan orang lain tak salah, janji dapat kepuasan diri. Yang terkininya plak, sokong BERSIH dan keluar beramai2 buat kecoh hingga nyusahkan orang dapat masuk Syurga plak.. Pelik nie..

Bertapa bodohnya Bangsa Melayu yang diboodohkan oleh Kafir2 nie. Apa yang difikirkan pun tak tahu.. Yang pasti ko gatal kena air FRU, Ko pedih mata kena asap FRU.. Yang untung Penganjur BERSIH... Makin untung puak2 Politik nie.

Perjuangan Setan BERSIH yang mneyusahkan orang. Orang Islam berbalah sesama islam sehingga islam menjadi rapuh dan lemah sehingga jatuh kepada tangan Kafir. Orang Kafir mendapat Untung yang tak ternilai, mendapat negara yang selama ini ditadbir oleh Islam. Bodohnya Melayu...

Nampaknya perangancan Pakatan untuk memecah belahkan islam semakin berjaya, Islam semakin berpecah. Kuasa akan jatuh kepada orang Kafir.

Senang Melayu menyerahkan Negara kepada Kafir.. Bangsat punya Melayu

No comments:

Post a Comment