Thursday 8 October 2009

PAS KERAH SAMSENG BUAT KECOH

PAS telah mengarahkan samseng-samsengnya buat kecoh di Bagan Pinang. Telah wujudkan suasana tegang hingga berlaku pergaduhan disini. Selama ini PAS besar kepala dengan menghina, memaki hamun orang BN di pilihanraya kecil yang lepas. Suka mak bapak dia jer maki hamun orang dan buat kacau. Bolehlaa buat kecoh tempat ko. Sekarang PAS datang kat Bagan Pinang patut bagi salam dulu sebelum masuk. ini tidak.... masuk tumbuk oraang...Sial punya PAS.



Ingatan untuk PAS...Jangan jadi Setan


Kejadian berlaku lebih kurang jam 9.00 malam. Puak PAS yang bangang tu telah letak kereta dia depan rumah orang. Tuan rumah yang hendak keluar terpaksa menunggu lama kerana tuan tanah tersebut hendak keluar bekerj. Tuan rumah tersebut menegur tuan kereta tu kenapa letak kereta kat depan ruamah dia hingga menghalang tuan rumah tu daripada keluar masuk. Apa yang tuan rumah dapat daripada teguran tersebut. Penumbuk yang sampai. Cilaka punya PAS. PAS yang berjuang bersama islam rupanya penipuan yang amat besar dan keji. PAS sebenarnya berjuang bersama samseng-samseng dan kaki pukul. PAS berjuang bersama islam atau syaitan...

Sepanjang Pilihanraya PAS lawan BN tidak pernah berlaku suasa tegang sampai bergaduh-gaduh. Sekadar perang mulut tu kira biasalaaa...dalam adik beradik pun ada bergaduh juga... macam anjing dengan kucingla.. UMNO (kucing) dan PAS (Anjing)..

1 comment:

  1. cerita mcm nie sapa pun boleh buat...

    ReplyDelete