Thursday 8 October 2009

PRK BAGAN PINANG: PAS HANYUT KELAUT DAN UMNO MENGUASAINYA

UMNO bersama penduduk tempatan yang terlibat dengan nelayan dan pengusaha perlancongan di Bangan Pinang telah mengadakan program Gerak Gempur Laut. Satu lagi program bersama rakyat yang pertama kali dibuat di sini. Semangat serta sokongan daripada penduduk tempatan dapat dirasai dan UMNO bukan sahaja berjuang untuk turun padang, masuk pekan,masuk ladang tetapi juga sanggup untuk turun kelaut bersama-sama penduduk tempatan.











Semangat yang ada diBagan Pinang.




UMNO tidak melupakan susah payah para nelayan serta pengusaha tempatan yang bersama-sama berjuang memertabatkan agama, bangsa serta negara. Bersama-sama meneruskan pembanggunan yang telah disediakan oleh kerajaan hari ini. Kerjasama,komitmen dan sokongan daripada penduduk disini amat baik.




Apa yang PAS lakukan disini, Hnaya berniaga ditepi-tepi markas-markasnya dan membantu menyesakkan jalan serta mampu menyakitkan hati penduduk disini. Dengan hanya berbekal CD-CD ceramah yang dipasang berdegar-degar juga telah membuatkan orang kampung pening dan muntah-muntah. Apa yang PAS lakukan hanyala menagih simpati. Orang PAS memang cam tu. Suka menyusahkan orang dan paling utama dapat menyesatkan orang. Haram punya PAS

No comments:

Post a Comment